Gräsänka!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Silket jävla uttryck men det är ju tydligen det man kallar det när sambon/maken/ mannen är borta och man är själv hemma!

Nån som har ett "finare" uttryck!???

Jaja!

I morse åkte Daniel!!

Mot Malung igen och för tredje gången är jag själv med Elina!

Vill träna, men har ju åkt på en liten förskylning, ingen stor verkar det som men tillräckligt för att jag blir slö och trött!

Elina somnade redan strax efter 18 igår kväll och vaknade först strax innan 8 i morse!

Det är ju galet... Och vet ni?

Nu sover hon igen!!!

Haha! Lilla snuttan!

Jag la mig i sängen igen.. Nyser och snorar!

Bläää!

Kl 13 skall jag till sjukgymnasten för knät... Kände av det i helgen efter träning och dans:( nä... Hörs sen!

slappar position... och DHW på tvn..=)

Kommentera inlägget här :