IKEA, lunch med pappa och Allum!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Idag började vi dagen tidigt... vid 8 gav vi upp sovandet och låg och drog oss i sängen lite... kl 9 var det frukost... ja efter det fixade vi oss och strax efter 10 var vi iväg... upp till hultet, slänga allt jag hade i bagaget...   sen vidare ut till Bäckebol... köpte små saker,, tvättkorg, papperskorg och ramar ...självklart julljus oxå=) Efter der så visste jag inte vart jag skulle ta vägen... då ringde pappa.. han körde då bakom mig och skulle till centralen.. jag hängde på så tog vi en lunch ihop=)  

Pappa och Elina=)

efter det så åkte jag till Allum... var så sjukt kissig och var tvungen att handla...

köpte en skit söt tomte outfit till Elina.. planerat att ta kort på henne i denna till helgen och sen framkalla för julkort=)

Urgulligt!

Efter Allum så åkte vi förbi donken.. sjuuuukt kaffesugen...

hem.. då hade Elina somnat så jag satt kvar i bilen en stund och drack upp mitt kaffe och tittade på regnet=)

         

GOTT!!

Ja sen var det att ta alla grejer med sig och knalla upp... 

man sliter som mamma det gör man=)

Packa upp allt.. Slå in julklappar...mata Elina... och sen laga mat.. har nu ätit och nattar Elina...

jag är skittrött men funderar ändå på att svida om och åka och träna på Open gym kl 20... har inte tränat sen i Fredags.. och trots att jag blev uppmanad av coacherna att stanna hemma och vila nu i en vecka så vill jag dit och ro lite... skall ju fotas på Söndag och då JÄVLAR skall musklerna visas!!!!

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :