Helgen....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Konserten i Fredags var grym!!!

Fan vilket gung det var inne i Scandinavium!!!

Galet!!

Och Sabaton var galet tacksamma och hedrade!!!

Så gott!! Götet är bäst!!!

Jag=)

 

I Lördags så var jag uppe redan vid 9 trots att Elina inte var hemma:)

men dagen var fullspäckad!!

Vi hämtade Elina vid halv 11 och sen hem och byta om för kl 12 åkte jag med systrarna till boxen kl 13-15 var det träning och sen hem och fixa sig ...

...strax efter 17 var vi tillbaka i boxen för mat och förfest..

Sen kvart i 20 åkte bussen mot Scandinavium !!!

Showen var grym!!

Uggla var helt klart bäst!!

 

Jag satt dock och väntade på paus men det kom ju aldrig någon för helt plötsligt hade 2 timmar gått och showen var slut.. haha.. jag var lätt onykter=)

Efter showen var det VIP entré på Park Lane!!!

Grymt!

Dans och go drink sen åkte jag med ett par andra hem så jag var hemma strax efter kl 1 :) gott!

Sleten och lätt bakis så var jag uppe redan vid 8 och tog hand om Elina.. ja jag hade kunnat skicka upp Daniel men han vaknar inte av henne det gör bara jag så då kan jag lika väl gå upp.. sen fick han ta henne vid 9... jag fick sova ut till 11... gott... 

Efter 12 åkte vi hem till Daniels föräldrar.. Daniel skulle hjälpa till att bära grejer då dom flyttar nästa helg.. jag passade på att åka ut till Gråbo och köpa ett begagnat regnställ till Elina sen tog jag och Elina en nostalgi promenad genom mitt gamla område i Gråbo... ja där bodde man i 19 år... silka minnen...=) 

Efter det åkte vi och handlade.. åkte hem och väntade in Daniel.. tog ju lite längre tid än vad jag hade räknat med och hade han bara sagt att han skulle vara borta hela dan så hade jag ju kunnat planera min dag efter det .. men killar... *suck*....

ja halv 7 på kvällen var han hemma först... 

jag hade ju bara ätit frukost... bakis... sjuk... tatt hand om Elina... hemmet... handlingen... jag var sååå hungrig... såååå trött... så känslig.... han åkte och köpte min Pizza i allafall.. blä...

den var jävulskt go för stunden.. men min mage pallar ju inte Pizza.. det vet jag ju... jaja...

seg dag... Nä.. vila lite sen fixa sig för sjukgymnasten=)

 

Kommentera inlägget här :