Nu är jag så lycklig...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. mätt i magen av kvällsmat... var helt jäkla skakig och svimfärdig för jag hade ätit så dåligt.. så det satt som en smäck och tog ett ägg för att fylla ut mättnaden.. blir ju aldrig mätt annars...!!
 
Blev naturell yougert med hallon, banan och kanel..!
 
Slarvat lite med mina magnesium tabletter men tog en nu för att få ordning på hur jag mår...!
 
Daniel ringde för en stund sen... han kommer hem imorgon.. och det första jag säger är då,..
"Gott då bokar jag upp mig på kvällspasset kl 18!"
Haha.. han blir måttligt nöjd på mig att det första jag tänker på är träningen istället för att längta efter honom...
 
ja träningen betyder allt.. efter Elina då=)
 
Igår i boxen så var min tatuerade där... vi bestämde oss för att boka in en ny tid då ängeln blev för ljus och jag vill fixa näsan på ängeln oxå.. annars är jag ju supernöjd med tatueringen och den läker så bra! =)
 
blir väl först i januari men skönt att få det fixat=)
 
Gud vad trött jag är nu.. blir nog sängen för att se Greys... 
 
Vet ni vad... snart är det JUL!!!
Dax att börja rota fram allt julpyssel som står nere i källaren=)
 
Skall bli så kul=)
Nä.. ha det!
 
 

Kommentera inlägget här :