Snö..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

..ja nu kom den... Snön..

Blandade känslor...

Kul med snö men har inga vinterdäck på bilen och med så dåliga bromsar som jag har så vågar jag mig inte ut och köra..

Så här sitter vi.. Eller jag.. Elina sover...

Har klätt granen.. Ja inte mycket till världen men den bringar lite julkänsla...

Var på ett toppen humör... trots plus på vågen... så var jag glad... andades in julen.. men ibland blir jag så trött...på vissa saker...

ibland önskar man att man kunde banka vett i någon.. få någon att fatta...

*SUCK*

Ja.. julen är snart här.. har 3000:- till julklappar och dom alla får handlas i Ullared... skall dit vid Lucia med bästaste svärmor...

(det är hon som gör att jag orkar med honom)

nä.. dax att ta fram den där goa känslan igen...

snart dax för lunch... gårdagens middag står och väntar i kylen... köttfärssås med fullkornspasta..=)

nam nam

Får väl ta en promenad och handla sen... Första snön för Elina att uppleva..=)

 

 

Kommentera inlägget här :