Söndagen som gått...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... I ett..

Jag och Elina vart övergivna av Daniel igår kväll.. jag var så sjukt trött så vid 22.30 låg jag redan i sängen för att sova ändå..

upp vid 8 i morse och tog in snuttan till mig där låg vi och mös hela morgonen.. vid 11 åkte vi och hämtade Daniel.. sen hem.. äta lite lunch.. sen åkte jag och lämnade Elina till syrran Marielle.. sen hem.. och då var Pappa här och kusinen Scott för att hämta mig... vi åkte vidare till repet... vid 15 kom Marielle dit med Elina så åkte vi 3 till mamma..=)

Mamma och Elina=)

Älskade mamma.. hjärtat gråter när vi träffas..=( Vi fikade med bulle =)

Elina fjortade sig och tog kort på sig själv..=)

Efter besöket hos mamma så körde Marielle hem mig och Elina...

hem för att sätta in nya bilbarnstolen i bilen... Gott.. 

den andra är för liten för snuttan nu!

Efter det så städade jag lite.. dammsög, plockade undan.. hängde tvätt.. sen åt jag rester för andra gången idag.. kul att vara fattig..=)

Sen svidade jag om och stack och tränade...=)

Nu är jag hemma.. ny duschad.. och glor på tv..! Helt slut!

 

 

Kommentera inlägget här :