Tådaj!

publicerat i Shopping;

Ja idag började vi dagen med att åka på MXDC träningskläder utförsäljning i Mölndal..

3 sån utförsäljning jag e på..

Började med att köpa stl L och sist var det M nu idag köpte jag stl S!!!

Woho!

Ville bara ha ett par byxor så byxor blev det:)

fick dom 50 kr billigare för jag sa att jag bara hade råd att köpa ett par så jag behövde bara betala 250:-!!

Gott!!

 

Efter det så blev det Bergakungen för att köpa biljetter till "Breaking Dawn part 2" Woho!!!!

Blir Jag, Marie, Linda, Hennes son Robin och hans flickvän Izabella=)

 

Ja och sen åkte vi till Allum för att träffa Svärmor där:)

Vi luncha och sen shoppa svärmor massa fint till Elina!!

Så jäkla snäll!!!

Jag köpte svettband och present till Oliver resten köpte svärmor:)

Mina svettband till håret när jag tränar plus mina träningsbyxor...

 

Skit söt klänning till Jul... OnePiece.. helt underbart häftigt snygg=)

2 bodys ett par mjukisbyxor och sen 2 tights..=)

 

Sen fick hon även en bolero till klänningen=)

Ja gud.. har jag sagt att jag har världens bästa svärmor..!!!!

Kommentera inlägget här :