Träning....

publicerat i Träning;
Ja trots katastrofala knän och en kropp som har skrikit VILA så tyckte jag det räckte med att vila 3 dar... jag åkte bort.. värmde upp med 1000 meter rodd sen kunde jag inte hålla mig...
 
ville ge mig på marklyft som var på dagens wod.. jag satte på 30kg på den 20 kg tynga stången... ja den hade jag kunnat kasta upp.. okej... 2 st10 kg till.. 70 kg.. fortfarande lätt.. om jag minns rätt så har jag bara gett mig på att lyfta 75 som mest så jag satte på 2st 5 kg.. så 80 kg.. ja fortfarande rätt lätt ändå... 2st 5 kg till.. 90 kg.. nu börjar det kännas... ja va fan.. MÅSTE klara 100kg.. så 2st 5 kg till.. ja visst skrek jag.. haha...hmm.. nu måste jag fixa lite till.. satte på 2 st 2,5 kg.. så nu var vi uppe på 105kg!!
 
Jag skrek... och jag fick upp den=)
 
haha!
 
fast där stannade jag.. det fick räcka... 
 
plockade bort alla vikter och gav mig på att öva strikta Pull-ups med lila gummi band...
 
3x3 st med 30 sek vila mellan varje 3
 
sen tog vi svart gummi band..
3x3 st med 30 sek vila mellan varje 3...
ja sen skrek mina händer...
 
gott.. rejält körd i armarna nu!
 
Har duschat och skall äta nått litet sen är det sängen.. kl är ju mycket!
 
 

Kommentera inlägget här :