Annars...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

..idag så har vi inte gjort mycket...I morse så vaknade snuttan redan innan 6... jag gick in gav henne mat och bytte blöja och hoppades till gudarna att hon skulle somna om.. det gjorde hon.. jag kunde lägga mig igen och vaknar av att jag hör henne småprata från rummet vid 8.. men det blir tyst och jag somnar om och vaknar strax innan 10 igen och går då in till henne... haha.. lilla snuttan.. lika trött som sin mamma...

nu var vi båda vakna så hon fick komma in till mig.. få mat och så låg vi och mös...

Gick upp och käkade.. 

mös under den nya filten i soffan...

ja sen efter 12 var det dax att somna igen.. så nu sover hon gott..

jag fick gjort lunch och satt och fila på snuttans gips tavlor så länge...

dom skall ju passa i ramarna så måste slipa ner kanterna som fan!!

Funderar på en lång promenad med skruttan när hon vaknar sen...

blir väl inget träning idag heller tyvärr...

men en lång svettig promenad så..=)

 

Kommentera inlägget här :