Då sitter man här!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ännu en helg... Mätt i magen...

Lagom pruttig av chili con carnen som syrran bjöd på..

Även en liten bit blåbärscheesecake slank ner och jag ångrar det inte ens!!

 

Syrran fick presentkort och 2 ljusstakar med ljus av oss...

Hela släkten turades om att få hålla Elina tror jag.. haha.. lilla kråkan var så trött i slutet.. ja den där extra timmen man fått den känner man av.. väldigt trött och ändå är kl inte ens 21..

Elina hos kusin Denise... äldsta kusinen=)

Kusinerna slåss om vem som skall börja ...=)

Jag och Daniel fick oxå en present med oss hem.. denna skönhet... pappa och dom ville inte ha den så vi fick den=)

Nä tofflerna är på.. och ljusen är tända..=)
Mår lite illa .. men men.. det var det värt.. för cheesecaken var gooood!
 
Ha det gott!

 

 

Kommentera inlägget här :