Där satt den...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Japp.. Då satt den..

Spiralen...=)

Visste inte riktigt om jag skulle dö av smärta av att sätta i den eller om jag inte skulle känna nånting... det blev faktiskt det sistnämnda.. vilket vi tackar gudarna för...

Hade hört både skräckhistorier och att det inte skulle kännas alls av att sätta i dom..

Men det kändes inte alls på mig... skönt det...!

Började dagen idag med att gosa i sängen med snuttan så klart.. hon vaknade strax efter 7.. och vid 9 så somnade vi om... strax efter 10 vaknade vi igen.. upp och fixa oss.. leka lite och äta gröt sen så knallade vi bort i skitvädret till Torarica och mötte Bettan och William där.. lunchade och sen strax innan kl 14 skildes vi åt och jag och Elina knallade bort till VC för Föräldragrupp...

Pratade infektioner idag... intressant och kul för snuttan att träffa fler bäbisar i hennes ålder... haha.. hon skrattade så gott åt dom andra=)

Efteråt så skulle vi möta Daniel på VC men han fick jobbat över då det strulade på jobbet så hans mamma kom istället och passade Elina medans spiralen sattes in.. tog ju typ bara 10 min sen så knallade vi hemåt.. Daniels mamma hängde med och stannade kvar hemma med Elina så kunde jag åka och handla .. skönt.. hon är en ÄNGEL!!!

Ja sen så åkte hon och jag matade snuttan och började sen med maten...

Blev lax idag...=)

En halv potatis åt jag till.. mums.. det var riktigt gott!!

Daniel jobbar fortfarande och snuttan har somnat för natten.. skönt...!

 

Kommentera inlägget här :