drömmar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... eftersom jag så smått börjar bli nöjd med min kropp... (vet att det är mycket kvar) men jämfört med hur jag HAR sett ut så är jag grymt stolt över mig själv... men nu när jag snart nått mitt mål har jag massa annat att börja fokusera på...
 
det första jag tänker ta tag i är mitt hår... nu är det dax att färga över detta fjortisblonda... dax för det mörka igen och antagligen med en släng rött i...=)
 
Ja.. och sen är ju frågan om man skall ha en unge till eller inte.. jag är ju grymt OSUGEN på det just nu för jag är så in i helvetes nöjd med våran lilla skrutta så jag kan inte ens tänka på att vilja ha ett barn till.. Hon är ju allt jag drömt om...=) Så blir det inga fler barn så borde jag börja spara ihop till ett boob job... För så här som bröna ser ut nu... maaajgaad... haha... det är två tomma påsar... tänk att en graviditet och 2 månaders amning skulle förstöra dom så...
har INGENTING kvar...
men samtidigt så är det bra att ha små brön när man tränar så som jag gör...
 
jaja.. nästa steg är en ny garderob.. men på grund av min ekonomi just nu så finns det ingen möjlighet till det... och jag är ju inte riktigt DÄR ännu med min kropp och vikt så jag borde vänta... men FAAAAAN.. en helt ny garderob hade inte skadat.. Jag har ju vuxit ur allt nu... det är inte speciellt kul då allt hänger på en... 
Dom kläder som jag har som är små ja dom är ju rätt omorderna nu...=( var längesedan jag var smal...=(
 
Åhhh allt hänger på pengar...
 
som vanligt...
i morgon skall jag hämta ut korten på snuttan.. TACKAR gudarna för min underbara pappa som sponsrar dom...!!! Tack pappsen!!!!
 
Sen så har jag ju tatueringen den 13...
 
siktar på runt 1000-1500 kr för den... "gulp"
Ja för att inte tala om handpenningen för resan...3000:-!!!
 
Ja fy fan... ja.. jag klagar jag... skittråkigt att läsa... jag vet.. men så är det...
 
det suger att vara mammaledig när det kommer till detta...
 
Jag vet att allt löser sig till slut...
 
jag har jobbat 3 helger i rad och tar ut mammpenning för 6 dar i veckan så jag kan lixom inte göra så mycket mer.. jag tar alla pass jag kan ta på Stures...
 
jaja... allt löser sig.. vi är två... vi klarar detta..=)
 
 

Kommentera inlägget här :