Fredag=Vägning

publicerat i Viktminskning;
Japp i morse var det att ställa sig på vågen...
visste att det skulle vara skit siffror... 
 
FAN!!!
 
-0,2 kg...
 
KUL!
NOT!
men åtminstonde minus... 
 
åhhhhh hårdare tag... jävla kanelbullar...!!!!
 
Så nu står vågen på..
 
74,7 kg
 
men på midjan hade det hänt grejer...
 

Fattar ingenting men där vara det..
 
91 cm
 

En minskning på 2 cm på en vecka... sjukt!
 
Så hittils är det..
 
-10,9 kg
-20 cm på magen
 
Helt galet bra siffror på magen... haha.. så gott!!
 
Min kropp är tillbaka nu skall den bara formas...=)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Du får ju tänka på att du tränar styrka och bygger muskler så det är inte konstigt att siffrorna inte blir så stora!!!! Jag lovar dessutom att kanelbullarna inte gjort någon stor skillnad, kanske skulle varit på sin höjd -0,25 kg om du undvikit dem så du behöver inte klandra dig själv!!! Kom ihåg att vara rättvis mot dig! Du är grym! Kram

Svar: Tack Jennie... du är grym på att alltid skriva rätt saker till mig... ja jag måste börja tänka på att jag bygger muskler.. men det är så svårt att se det när jag bara fokuserar på fläsket jag har kvar på kroppen... önskar att jag en gång i mitt liv kunde bli smal...=(
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :