Idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

...började vi denna dag med att vakna strax innan 8!!

Som vanligt fick snuttan mat och ren blöja sen komma in till mig... Låg och mös i sängen och somnade om en stund sen upp vid halv 11 ...

Vi gjorde oss i ordning så åkte vi till Willys och storhandlade..

Sen blev det sushi lunch och hemåt...

Gick upp med all mat sen knallade vi bort till vårdcentralen...

Dax att träffa sjukgymnasten igen för hennes nacke och vi fick massa beröm...

Hon har blivit mycket bättre och vi har övat och tränat massor.. Känns skönt..

Skall dit en gång till i November sen..

Efter det tog vi en runda genom Solkatten.. Ja och nu är vi hemma..

Snuttan somna och jag passar på att ta hand om tvätten..

Kl 17 åker jag och syrran och hämtar ut alla Ladies night biljetter!!

Skall bli grymt kul!!!

 

Kommentera inlägget här :