Igår...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Jag vet inte riktigt vart tiden tog vägen igår... Gjorde inte ett skit känns det som...

Gick upp vid 8..

tog hand om Elina min pina.. haha.. nääää.. älsklingssnuttan...

Sen väckte jag Daniel vid 10...

Gjorde gröt till henne och gav till Daniel sen åkte jag till träningen...

När jag kom hem höll jag på att svimma av chocken.. Daniel stod med en spann med vatten, en svamp och dammtorkade hela lägenheten!!!!

"Tjatar man inte så händer det" kontrade han med... jag var bara tvungen att sätta mig och glo på han ett tag för att fatta det.. haha!!!

Jag tog hand om dammsugningen och badade sen snuttan.. medans Daniel gjorde köttbullar...

fick duschat och äta sen la jag mig en stund...

Sov nästan 2 timmar... gott!!

Sen ville jag komma ut lite... herregud fick panik.. kl var efter 17 på dan och vi hade inte gjort ett skit typ... Daniel är ju den som kan sitta inomhus i flera dar utan att ha ont av det...URK!!!

Ut på en liten runda med snuttan..=)

Fina Aspen=)

Ja .. hem.. börja fixa sig för jobb... fikade med Daniel sen stack jag och jobbade...

Var hemma 2 i natt och stensomnade!!!

Daniel tog snuttan i morse men på grund av att man fick en timme extra idag så gick jag upp redan halv 9...=)

Nä.. nu får jag underhålla snuttan!!

Speckad dag...ut på promenad nu för ärenden.. sen kl 14 skall jag till Farbror för att gå igenom lite låtar.. sen kl 17 är det födelsedags firande hos syrran som fyller år imorgon...

TJIP!

Kommentera inlägget här :