Min fredagskväll/dag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja den har varit helt grym hittills...

Imorse så gick Daniel upp strax efter 8 och tog hand om snuttan.. jag var ändå vaken på grund av en blåsa som var överfull så när han hade matat henne och bytt på henne så fick hon krypa ner brevid mig så låg vi och morgonmyste...=)

Mammas älskling!

Daniel gick upp och kokade kaffe och ägg.. mums..=)

Blääää!!!

Kan säga att jag är nådigt trött på kokt ägg VARJE jävla morgon nu!!!

Tur jag tar lite keso/äpple/kanel med..=)

Ja vid 12 så sov snuttan igen så då knallade jag bort själv till Birgers som ligger bara över gatan typ.. mötte syrran där så tog vi en lunch..=)

sen gick vi hem till oss hämtade Daniel och Elina så sa vi hej då till syrran och jag och Daniel gick till centrum.. in på systemet och sen bort till Birgers igen och köpte Lammmedaljonger... 

SEn hemåt... jag svidade om för träning och åkte och tränade...

hem .. duscha.. och gosa med snuttan..

Mys framför tvn...

Njöt av den nya favoriten... ja ÖL!!

OH NO!!!

Kolhydraten.. ja vem fan bryr sig.. lite måste jag få i mig=)

Ja sen gjorde vi mat när Elina gick och la sig...

Namnam!

Lammmedaljong och sen ugnsgrillade grönsaker med rödvinssås...!

Så jäkla gott!

Nu dricker jag upp den sista slatten av vinet från förra veckan.. ja det blir 2 hela bitar mörk choklad till det.. OH NO!!!

haha.. nä.. skall sluta.. 

jag vet att jag är duktig ändå!!

Nä.. kikar på X-factor...!

Kommentera inlägget här :