Mina ben skriker!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Hela min underkropp bara skriker av smärta just nu!!

Och magen skriker mensvärk!!!

Usch.. känns från passet igår och har precis varit ute på en "liten" runda med syter yster...

Gick runt Stamsjön och den rundan är ju på 9.4 km det tog över 1,5 timma.. haha

helt slut i mina ben... värker verkligen... 

haft en konstig känsla i röven.. som att jag skulle ha en benig rumpa.. haha... det är ju dagens skämt.. för det vet jag att jag inte har men det känns så.. har sån träningsvärk.. gott e det!!!

Sitter nu i sängen med datorn.. har sån galen smärta så efter duschen nu så kröp jag ner.. ätit min 511 clementin för dagen.. haha.. lite lätt beroende... 

förut fick jag en knäpp och ville göra ett nytt försök med att baka kanelbullar.. dom förra blev ju katastrof och hamnade i sopptunnan nu.. men HERRE vad goda dessa blev... sååååååå goda.. stora och mjuka och underbara..=)

Åt en innan promenaden.. blir noh en i morgon med men annars så skall jag inte äta...

Fick ju min mens i dag men i morgon är det ju vägning som gäller.. men tror ju INTE jag minskat nått runt magen nu för jag är så galet svullen...!!!

Annars idag så har snuttan och jag varit på jobbet en snabbis.. skulle hämta Syrrans leg för att åka ut till mölndal och hämta ut ett paket för henne på Mary Kay kontoret...

Dom bygger om för fullt där så jag kände mig alldeles vilsen när jag kom dit.. haha...är ju långt ifrån klart så det mesta var tillfällit..=)

längtar ibland tillbaka men är väl mest för den sociala biten...=)

Ja inte har vi gjort så mycket mer.. skönt.. i morgon skall jag bara njuta av att det är Fredag... gud så skönt...=)

Natti natt

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

Hahaha,, Jaaa fy fan vilken träningsvärk man fick efter onsdagens pass..

Svar: Verkligen!!! Usch..!!! Haha...
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :