Sitter ...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. i soffan... trött som jag vet inte vad...
behöver en varm dusch sen kryper jag nog ner i sängen...
 
Har inte blivit någon promenad idag ...=(
Känns förjävligt...
 
en kanelbulle har mitt feta tryne slängt i sig oxå.. fy fan...
 
annars har jag skött mig...
 
Var ju på Backaplan och strosade... 
 
skulle först bara åka bort till Lindex sen handla blöjor som jag glömde igår..
 
men .. jaja.. bilen styrde mot Backaplan istället=)
Blev en god keso sallad på Paprika där .. ja sen var vi hemma vid 16... vi har myst hela kvällen.. tänt ljus.. druckit te... gosat med snuttan som ikväll fick smaka på välling för första gången... det slank ner såååå lätt och fort.. det gillade hon..
 
hon var bra trött nu.. Hon saknar nog sin pappa.. är ju oftast Daniel som nattar henne.. det gör han riktigt bra... men nu när bara jag är hemma så gnäller hon som sjutton.. slutar med att hon somnar i min famn till slut... lilla gumman...
 
Imorgon skall vi till BVC och träffa läkaren... är en sån 6 månaders kontroll.. skall bli kul.. snart dax att byta stl på kläderna... blir stl 74 nu...=)
 
Stora tjejen..=)
 
Nä en varm dusch var det...
 
hoppas jag får tränat i veckan..!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara Karlsson:

En varm dusch är ju aldrig fel ju :)

Kommentera inlägget här :