Tådaj!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Har jag inte rört mig utanför dörren... Jo jag var och tränade men annars har jag inte gått utanför dörren:)

Snuttan och jag gosade i sängen hela morgonen!!!

Somnade om och sov till 11!!

Inte dumt:)

Då gick vi upp och klädde på oss.. jag gjorde i ordning lunch... blev en gryta idag på nötkött, lök, morot, paprika, haricots verts, viltfond, matlagningsgrädde, mögelost=)

Till detta åt jag en advokade... det var mumsigt=)

Ja annars har jag ju bara fixat gipstavlorna... som blev såååå där.. haha.. jaja..

stack ju och träna vid halv 6... go träning idag.. efter träningen så höll både syrran och jag på att skita ner oss när denna feta padda satt på parkeringen.. haha

han sprang och gömde sig under ett bildäck...

sjukt stor var han!!

Nä.. nu började Sverige-Tyskland matchen..!

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :