Träning....

publicerat i Träning;
.. Bra jävla sleten efter kvällens pass sitter jag skakig.. frusen och allmänt mör i kroppen och skall försöka plinka ner vad jag gjorde för träning...
 
galet jobbigt idag och min kropp lydde mig inte alls.. den var så trött.. mina ben bara skakade... den fixade det bara inte....
 
jag var sist klar... 
 
men men.. idag gjode vi följande...
 
A. Rumänska step up 
(Stå med ena foten på en låda och ta ett steg upp med andra och dra upp knät som "Indianen")
10-15 ggr X4 på varje ben.. vila 1 min mellan varje ben..
 
B. Split squats
(stå med ena foten bak på lådan och andra benet tre steg framför och gå ner med knät i backen)
Med två 8 kg Kettlebells i varje hand
6-8 ggr X4 vila 30 sek mellan varje ben
 
Dagens wod
 
12 Front squat (30 kg)
12 lateral Burpee
(lägga sig plant på backen , ta sig upp, hoppa över skivstången och gör liakdant på andra sidan)
 12 KB swing (12kg)
40 sek hålla stången i front squat stilla
 
X5
 
Att jag inte dog!!!!
 
21.10 min...tog det!!
Jag var så skakig i kroppen då så jag kunde knappt stå upp.. så jäkla läskigt att vara så slut i kroppen...
 
nu blir det vilodagar...
 

Kommentera inlägget här :