TJOHO!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Silken helg!!!

Jag är helt slut.. orkar faktiskt inte blogga om den... så ni får snällt vänta tills i morgon...

Daniel har ju åkt till Malung för att jobba där i 2 veckor.. han kommer hem till helgen men åker på Söndag igen... kommer bli JÄVLIGT skönt samtidigt som jag naturligtvis kommer sakna honom...

Men han är en rätt krävande kille och blir sur som en trotsig 2-åring om han inte får som han vill så det skall bli skönt att vara ifrån varandra...=)

Älskar honom tro inget annat.. men ibland blir det bara för mycket!=)

ja idag har jag repat med bandet mellan 15-17...

Elina fick ju följa med för Daniel drog ju vid 16...

Så Elina fick vara inne i min farbrors hus med hans fru och hennes syster.. dom tog väl hand om lilla skruttan=)

Efter repet åkte vi snabbt hem.. och svidade om och bytte blöja sen så mötte vi upp Marielle och Carl och tog rundan runt Stamsjön...

GOTT!!

Jag var helt dyblöt av svett på ryggen när vi kom hem... snuttan somnade gott och jag såg Solsidan och har fått duschat och ätit lite nu.. blev lite för mätt bara.. hatar när jag blir det för det undviker jag ju nu för tiden...

Ja snuttan väckte mig strax innan 8 i morse... var ju bara till att gå upp.. Elina låg på mage i sängen som den tornado hon nu har blivit.. haha.. 

Bytte blöja, gav henne mat och hoppades på att hon skulle somna om.. ICKE... Tog in henne till oss och efter att jag tjatat hål i huvudet på att Daniel som ändå vaknat och inte drack alkohol igår skulle gå upp och ta med henne så jag kunde fortsätta sova så gjorde han det=)

Jag fick slumrat om en stund men sen gav jag upp och gick upp.. Elina var då trött igen och somnade men då var jag redan uppe så jag gick upp och käka frukost...

sen var det lite hushållssysslor och sen så låg vi alla 3 i sängen och mös lite...

Pösmunken..=)

Familjemys då Daniel skulle åka..=)

Nä.. nu orkar jag inte skriva mer... trött från helgen... träningsvärk som FAN i kroppen från gårdagens wod.. äckelmat av onyttig mat.. ångest och illamående...

jaja.. natti natt för snart blir det sängen!

Kommentera inlägget här :