Dagens träning!

publicerat i Träning;
Idag så gjorde jag PB i Marklyft... 70 kg drog jag upp... 3 gånger!!!!!
 
Så jag kunde ju garanterat kunnat ta typ 10-20 kg till om jag bara skulle få upp den 1 gång=)
 
efter det så gjorde vi en wod med 3 st i varje lag...
 
1 st Clean and jerk (30kg)
1 burpees pull-up
10 DU
 
osv...
 
en börja med att göra detta sen var det nästas tur och sen nästa.. sen börjar första peronen om fast med att göra 2 av varje och 20 DU.. osv...
 
vi hann börja på 6 varvet... 
 
det var riktigt tufft att göra 50 DU i slutet... fy fan!!!
 
men kul Wod idag!!!
 
=) gott trött i rygg och axlar nu.. men träna i morgon med sen vila..=)
 
kommer äta som en gris på Fredag med andra ord.. gör jag alltid på vilodagar=)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Ja det var en grymt rolig wod! Kul när man gör ihop så man blir ännu mer taggad av att inte ge upp ;)
Himla fin och rolig blogg, ska luskades nu :) kanske vill du ses nån måndag? Maja och jag är lediga då och nu är det nästan bara vi som är det i föräldragruppen numera, de är ju fyra år nu hehe
ses i boxen kram

Svar: Ja visst var det=) Haha.. tack.. tycker det är kul att skriva av mig lite varje dag=)... Ja men absolut.. låter jätte kul.. började en föräldragrupp igår ja.. så jag känner ju inte så många mammor ännu..=) det gör vi..=) kram
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :