Dax...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. att inta sängen tror jag... varit galet trött hela helgen.. ja efter att jag jobbade i Fredags kväll så har jag känt mig typ bakis i huvudet efter det....
fiick ju inte direkt sova ut igår på morgonen ... och idag var det ju upp tidigt oxå... 
 
ja spelningen gick väl okej... vårat PA ballade ut och ljudet lät SKIT!!! Inte så kul... men vi fick fixat det så att vi vände medhärningerna utåt men då hörde vi inte oss själva så det var ju bara att sjunga på och hoppas att det inte lät allt för jävligt!!!
 
Ja vi skippade en låt då regnet började komma så vi skyndade oss lite i slutet... men jaja..
 
Kusinen..=)
kusinen med mig, min farbror och trummisen i ögat=)
Pappa spexade lite...=)
in action...=)
Syrran kom förbi och lyssnade lite...=) 
 
Ja efter spelningen så åkte jag direkt hem.. så jäkla trött.. var rätt konstigt satt få vara själv hemma... Daniel och Elina var hemma här sen vid 18...
åhh så jag gosade och pussade på henne.. varit borta hela dan från mamma...
 
tog på henne pyjamas och sen gosade vi i soffan hela kvällen...
 strax innan kl 21 så gick jag in och la henne i hennes säng.. där låg hon och skrattade som sjutton så jag lämnade henne där.. helt plötsligt var det tyst och snuttan hade somnat.. haha.. lillskruttisen=)
 
Nu kikar jag på Beck filmen och skall gå och lägga mig som sagt..!
 
 

Kommentera inlägget här :