Denna regniga Måndag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Idag så har man med all rätt hållt sig inne... jag och snuttan har myst hemma... jag har fått gjort en av mina favorit sysslor.. rensat.. haha... ja i morgon blir vi av med bäddsoffan som står inne i hennes rum.. syrran tar den så jag gjorde i ordning mden för avfärd... och rensade samtidigt i garderoberna och gick ner med grejer till källaren...=)

Först strax innan kl 15 så tog vi oss ut på en promenad...

gick upp till LIDL och handlade.. på hemvägen ringde jag Daniel som var på väg hem så vi väntade in honom så fick han hjälpa mig upp med allt..=) 

Upp och göra mat... blev en av mina gamla favoriter som barn... FISKBULLAR!! Jag älskade denna rätt när jag var liten.. helt sjukt.. haha det var min favorit rätt...

                                                                                 

sen skickade jag och snuttan ett grattis mms till Ella som fyller hela 9 år idag.. hon fick en Iphone av sina föräldrar så då klart vi var tvungen att skicka till henne..=)

Efter det stack jag iväg på anhörighets möte...

så där var jag i 2 timmar och kom hem nu för en liten stund sen.. lite kvällsmat och sen gå och lägga sig.. X- factor på tv..=)

Har bestämt mig för att boka in mig på en fotokurs... alltid en början till min framtid..=)

 

 

Kommentera inlägget här :