Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Som vanligt har ju vädret varit katastrof... så vi tog som vanligt en lugn morgon.. upp vid 9.. sen efter 11 brukar ju snuttan sova igen så då passade jag på att göra min favorit syssla.. RENSA!!!..

Denna gång fick mina smycken en omgång... det behövdes.. fan vad örhängen och armband jag har som jag aldrig använder... nu togs dom fram och det skall användas flitigt!

Efter det låg snuttan och jag och mös lite..                                                                                   

tog på oss och åkte till Partille..     

Åkte faktiskt förbi donken och åt en mc chicken med morötter.. det var mumma d...

sen in på Willys och stor handla...

skall ju ha Living and Room party här hemma på Torsdag så jag handlade lite för det då jag skall bjuda på fika...

skall baka scones tänkte jag och sen blir det goda muffins till..=)

Handlade både blöjor, ersättning och tvättlappar til snuttan..

ja allt gick på över 500 spänn så jag fick betala med både kort, kontanter och kredit.. nu är jag totalt luspank..!!!!

Så tur att Barn bidraget kommer i morgon eller över morgon..=)

Efter jag handlat åkte snuttan och jag till centralen i stan hämta lillsyrran där åkte till Floda och in till tandläkaren med henne.. 

sen kom pappa och jag kunde åka hem.. hem och packa upp allt.. svida om och åka och träna..=)

 

När jag kom hem så var ju Marielle och Carl här och hämtade soffan som sagt.. jag fick nattat snuttan.. duschat.. och nu ätit.. gott.. nu njuter vi=)

Kommentera inlägget här :