Idag Torsdag:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Vi gick upp vid 9, åt en god frukost som vanligt sen tog vi på oss och gick en liten runda!

Elina somnade med en gång:)

Kl 12 mötte jag Bettan och William utanför Delikatessen!

Hon har vabbat i veckan för William har varit sjuk så vi passade på att ta en lunch ihop:)

Kolle kom och joinade oss:) mysigt!

Efter det tog vi en runda i Solkatten sen skildes vi åt och jag och snuttan åkte och handlade!

Hem och gosa och sen kom Daniel hem då busade vi ihop alla 3 !

Som hon skrattade lilla snäckan!!

Fast det tog på krafterna för hon slocknade som ett litet ljus i min famn efteråt...=) men hon fick bara sova ca 20 min...

 

Ja sen gjorde vi mat, åt och jag åkte och tränade!

Övade DU innan passet och satte 26 st!!! Nytt rekord!!! Gott!

Nu har jag duschat och skall äta lite kvällsmat:)

 

 

Kommentera inlägget här :