Lördagkväll!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag har precis lagt snuttan, hon måste ha somnat med en gång:)

Daniel är på väg hem men skall nog bara fixa sig för att åka igen:( han är bjuden på kräftskiva!

Jag kikar på Körslaget och shit vad jag vill tillbaka! Hade ju så jäkla kul! Blev en löparrunda förut... Jogga bort till elljusspåret sen körde jag Intervall löpning där och joggade hem!

Gott!

Snuttan sov hela 3,5 timme förut!!

 

Galet! Åkte bort och käka med Daniel och dom på tomten:)

 

jag köpte med mig mat från New York Restaurang! Kyckling med grönsaker och tzatziki ! Mums!

Mammas pojk... eller.. öhhh vänta.. flicka...=) Snuttan!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Det var väll inte bara Daniel som var bjuden på kräftskivan hoppas jag :)! Tänkte faktiskt på dig igår när de silvriga gänget sjöng :)!!
Kram

Svar: Det var en kompis till Daniel från Olofstorp som bjudit han.. jag hade säkert fått lov att gå men jag har ju Elina att tänka på=)... Han stannade hemma igår ändå..=) Ja... dom var grymma...=) kraaaam
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :