Min och Elinas dag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag så vaknade jag kvart i 9 och gick då upp och väckte en mycket trött dotter... galet vad hon kan sova ibland.. haha...
 
vi gick upp.. åt frukost och mös lite....
 
jag betalade räkningar och ringde lite samtal medans hon sov middag.. vart bra uttråkad där ett tag... inga fler garderober eller skåp att rensa.. haha.. tur jag har tvn och datorn...
 
ja efter 14 så hade vi båda ätit lite så åkte vi till ICA och storhandlade...
 
åkte hemåt och trotsade regnet då snuttan inte fått vara ute nått på 2 dar så vi tog en liten promenad i området då vi väntade in Daniel så han kunde hjälpa mig bära upp allting...
 
han kom hem och vi fick upp allt... 
 
packade upp och jag gosade och busade med snuttan.. sen var det till att svida om och åka och träna...
 
åkte sen till pappa där Linda och dom var...
 
dom skulle låna resväskor och jag skulle få hämta lite grejer och titta på tänkbara möbler...
 
eftersom våran säng är katastrof och min rygg är döden varje morgon när jag vaknade så paxade jag 2 90 sängar som vi nu skall ha istället!!!
 
GOTT!!
 
Sen hade ju lillsyrran 2 bokhyllor i sitt rum dom ville bli av med och det var precis sånna jag hade kollat på på IKEA...
 
EXPEDIT Hylla IKEA Kan hängas på vägg eller ställas på golvet; välj vad som passar dina behov bäst.
skall köpa rosa backar att ha i så har snuttan sina leksaker där i...
 
fick även ta en vit tv bänk
 
LACK Tv-bänk IKEA Öppen baktill; enkel kabelhantering. Stödben ökar tv-bänkens stabilitet.
.. som jag LÄNGTAT efter en ny tv bänk.. slogs med syrran om den men jag fick den!!! dom fick tvn som stod på=)
 
sen så skulle antagligen syrran bli av med en fåtölj /divan... kanon att ha i snuttans rum som en extra säng=)
 
Så nu skall jag köpa rosa färg till väggen som skall målas så skall vi hämta möblerna den 13 okt...
 
GOTT!!
 
Nu har jag duschat och åt lite förut.. så nu blir det snart sängen.. natti natt!!

Kommentera inlägget här :