Onsdag redan?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Förut när jag var ute med syrran var jag helt säker på att det bara var Tisdag men Icke.. det är ju Onsdag.. dagarna går sjukt fort!!!

Idag så har snuttan och jag varit på promenad... fick samtal från tanten på apoteket som var jätte glad för påsen jag hade lämnat in till henne.. hon var jätte intresserad av att få träffa mig och prova alla produkter.. jag körde säljarsnacket och jag insåg att jag är fan född som säljerska... jag är fan grym..!

Jo när jag gillar något så kan jag mala på i evigheter om detta!!!

Jag skulle återkomma till henne om en tid näst, nästa vecka så bokar vi in en kväll=)

Ja sen stötte jag på en tjej från fotbollen och där sålde jag på om Crossfit!!haha..

Hade Anna eller Anders hört mig hade dom nog kramat om mig och sagt att dom älskade mig för jag malde på om Crossfit precis som om det var jag som ägde det.. haha!!!

Ja men jag älskar ju Crossfit.. och jag menar se på mig.. jag började som en tjock nyförlöst morsa som inte ens kunde göra en sit-up på första träningen... nu matar jag sit-ups som ingenting.. snart tappat 10 kg och minskat 15 cm på midjan.. på inte ens 3 månader!!!!      

Ja Det säger väl sig själv!!!

Ja efter ett tag ute så kom världens oväder över oss så vi fick rusat hem...

städade lite och gjorde lunch... rensade i mina garderober igen och har nu en hel låda med byxer som jag får på mig... såååå GLAD!!!  

vid halv 4 kom Marie hit med Tanja och Nadja.. sen kom även Ann hit med sin son Elliot som precis fyllt 1 år...=)

Vi fika lite och barnen lekte.. sen betsämde vi oss för att gå ner till lekplatsen.. som då låg helt öde....

 

                   

Snuttan på väg till lekplatsen..=)

Marie och Ann gungar sina barn=)

Ja vädret hade nog skrämt bort dom flesta... vi var där en stund sen skilldes vi åt.. jag bytte om och åkte till syrran för en promenad...=)

Gott.. Snuttan sov nu när jag kom hem.. jag har ätit kvällsmat och duschat... gott!

Feels good!

Kommentera inlägget här :