Prisa gud....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Haft en manodepressiv dotter här hemma idag.. ena stunden har hon jollrat och skrattat och nästa skrikigt och gråtigt... tror det är tänderna igen.. dom växer väl lite åt gången.. och nu är det väl dax igen...
 
JIPPI!
 
Vi har inte gjort ett skit idag.. jag skall sticka och träna nu kl 17 sen skall jag jobba ikväll 20-01.30 så vi låg i sängen hela morgonen...
 
kl 7 i morse när Daniel åkte till jobbet så sov snuttan fortfarande... jag somnade om och vaknade tjugo i 9... nu trodde jag att hon var död så jag rusade in till hennes rum där hon låg och luktade skit och sög på sina fingrar och sken upp som en sol när hon såg mig... HAHA!!!
 
Älskade dotter!!!!
 
Bytte på henne och la henne i min säng där hon fick mat.. där låg vi och mös tills det var dax att sova igen vid halv 11 då passade jag oxå på att sova... 12.20 vaknade vi igen... gott!!!
 
 
Ja annars har jag tvättat 3 maskiner tvätt... och sen har vi varvat gnäll med mat och skratt.. nu äntligen sover hon igen och pappa kommer snart för att byta bil med mig.. vi har spelning i morgon och dom behöver min bil för att lasta i för dom åker till klubben vi har spelning på redan idag och riggar allt...
 
så.. that was it!
 
 

Kommentera inlägget här :