Söndag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag är klar för att åka mot Gråbo.. rigga allt.. och sen kl 13 så intar vi scenen ( Lastbilen)   och spelar ett par låtar för dom besökande på Veteranbilsträffen... vädret ser så där ut...!

Röv trött är jag... men åkte hem från festen redan kl 22... snuttan hade somnat och vi var utomhus och det blåste kallt.. folk började bli fulla och det var hög musik så då tyckte jag det var läge att åka hem med lillstrumpan=)

men festen var trevlig..=)                                                                               

Jag gick upp redan kvart över 8 i morse.. gjorde då i ordning snuttan som åkt iväg på dop för hennes kusiner idag=)

Daniel var ju hemma först vid 3 i natt så han var ju inte häftig när han fick gå upp vid 9.. hans mamma kom och hämtade dom båda och snuttan var sååå söt så!

nä dax att åka.. ha det!

Kommentera inlägget här :