Sovmorgon!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja herregud så bra snuttan sov i natt!

T.o.m Daniel vaknade före oss båda.. haha... strax innan 9 väckte älskling mig med att gosa med mig... då gick han upp.. gick på toa och kvart över 9 så gick han in till snuttan som då hade vaknat...=) 

Inte ett ljud hade hon gjort.. haha...

tog in henne till mig så kunde jag byta på henne och han gjorde maten.. sen låg vi och mös i sängen...

Världens bästa dotter....

ja vi gick upp efter en stund.. åt frukost... och snuttan fick lite mat igen.. hon äter som en häst nu!!!

Sen så tog jag och Daniel tag i Tv-bänken... drog ut allt och bytte med den vi fick av Pappa och Mona...

 

Blev grymt fint...

ja sen så ställde jag in bokhyllorna i snuttans rum ändå.. va fan.. måla väggen kan man ju göra när som.. så jävla viktigt är det ju inte.. haha.. under tiden jag pillade med det där inne så somnade snuttan där inne så jag har inte kunnat ta kort på det.. =) fick smyga ut och sitter nu här framför datorn och dricker upp kaffet... kl 14 skall jag träffa Marie och Bettan på lekplatsen.. skönt för snuttan att komma ut lite då hon har hållts inne på grund av hennes förkylning.. hon mår ju bättre nu och har ingen feber som tur är..

ikväll är det middag hos svärföräldrarna.. tänkte jag skulle kommit ut på en löptur innan dess... har ju inte tränat på 2 dar... 

jo visst blev jag svettig under fotograferingen igår men det kan man inte kalla träning...

sååååå häftiga bilder...

betalade 250 :- och får då 2 bilder... sen får jag köpa fler bilder för 150:-/st

jag vill ha 6 till bilder ...

hoppade ju DU

Gjorde marklyft på 70 kg

Clean and jerks på 30 kg

Armhävningar

Box jumps på 60 låda

Kettlebell swings med 16 kg

jag vart genom svett.. haha..

men han är så jäkla grym denna fotograf.. han tränar ju även i boxen... 

Han har tatt massa bilder på vältränade folk och fotat allt från Erica johansson till Laila Bagge wahlgren

ja och så fotade han lilla mig igår.. en halvfet morsa med påsar under ögonen och som tror hon har muskler.. haha... 

MESPROPP !!

jaja.. skall bli kul att visa er resultetet.. väntar på att få dom 2 bilderna jag köpt redan så får ni se dom andra 6 senare när jag har råd att köpa dom.. haha

Nä.. snart dax att fixa sig.. hadet!

Kommentera inlägget här :