Då var ännu en dag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Avklarad...

Kickade igång denna dag med att vakna kl halv 8 .. Av mig själv.., skumt..

Strax därefter vaknade ju Elina...

Vi gick upp direkt.. Gjorde i ordning oss..

Åt frukost och packade ihop oss och åkte ut till Sisjön...

Elina somnade så gott i bilen och vaknade lagom tills vi var framme..

Det var dax att besikta bilen...

fattar inte varför.. blir alltid så in i helvetes nervös.. sitter och glor på den där jäkla skylten där ens reg nummer kommer visas... jag vågar inte titta på nått annat... och när ens nummer väl kommer upp.. ja då blev jag så nervös så jag glömde av hur man kör iväg med bilen.. började leta efter kopplingen .. haha.. fattar inte varför.. jag kör automat.. och har gjort i 3 år... haha...

kom ju in.. och biolen gick ju igenom utan anmärkning.. fick ju t.o.m beröm för hur välskött den va.. då den snart gått 400000... 

kan dock inte ta åt mig äran av det då vi inte haft bilen längre än sen i December...

Efter detta åkte vi till Allum.. Elina behövde få i sig lite frukost

matade henne och strosade runt lite...

käkade sen lunch på subban och åkte sen hem till syrran för att lämna Elina..

Hon är ju sjukskriven och alla ungar är ju hemma för påsklov så där lämnade jag Elina lycklig..

Mot Floda och till Carin för att fylla i min tatuering...

Tog bara en timme.. och jag tjöta som aldrig förr...

hon fixade till näsan lite och den blev grymt bra..=)

Den gör inte ens ont nu vilket är riktigt skönt..

Jag åkte sen hem till Linda igen och dom var då redo för att knalla ner till Bonum.. så jag hakade på.. Elina hade precis somnat i vagnen när jag kom.. 

Gött väder och sjukt skönt med en promenad...

hem till Linda igen där jag gav Elina lite mat.. och hon busade runt...

Elina ville inte ens åka hme.. haha.. smet ifrån mig och blev ledsen.. älskar att vara med sina kusiner..

Ja.. vi åkte vidare upp till katterna och matade dom och sen hem för att laga mat...

vilodag idag på grund av tatueringen .. men tror jag kommer kunna träna i morgon.. gött!

Ligger nerbäddad... 

var inte lätt att duscha och tvätta håret med en arm.. men det gick=)

natti natt

Kommentera inlägget här :