Dagens lyxfrukost!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Idag slog jag upp ögonen redan vid halv 9, trots gårdagens jobb!!

Men blåsan var överfull så jag var tvungen..

Kort därefter vaknade ju lillfia..

Vi låg och mös en stund i sängen alla 3 fram tills min mage kurrade för högt..

Ingabröst.se

Dax att gå upp..

Och en sån frukost det blev..

Nam Nam...

God frukost sen lägga oss på soffan..

Elina fick ju gröt sen var det vila för henne..

Daniel satte på "Game of thrones" jag sten somnade!!!

Gott!!

Skulle tränat 11 passet men i morse mådde jag så där..

Trött efter gårdagens jobb men känning i halsen och har även ont i höger handled så jag bestämde mig för vila...

Och det gjorde jag ju...

Halv 2 vaknade jag och kort därefter även Elina..

Stor portion mat till henne sen åkte vi alla 3 upp och tog bort larmet på Daniels tröja och sen vidare till Hulan för lite mat handling..

Handlade med oss 2 sallad sim lunch.. Sen efter det intaget var det dusch och fixa sig för kvällen... :)

 

 

 

Kommentera inlägget här :