En rätt trist dag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
slapp dag då Elina fick för sig att sova middag i över 3 timmar.. kl 15 vaknade hon först.. helt galet!!!!
 
Hon fick då ätit en hel del och vi tog på oss för att gå ut på en promenad men vi kom bara till soprummet då jag insåg att vädret vad ju förjävligt.. vi gick helt enkelt hem igen.. haha
 
Jag bakade fullkornscones istället som vi smaskade på=)
 
 
Det var nam nam..
Daniel kom ju hem.. och somnade på soffan... kul kille..
Lämnade Elina med honom och jag åkte och tränade...
 
har duschat och bara druckit 2 glas juice än så länge.. behöver nog äta nått.. skall se vad jag hittar...
 
Fredag i morgon..
och den 12 April vilket betyder att jag och Daniel firar 4 år tillsammans..!
 
Det firar vi på Lördag med bokat bord på Källarkrogen..=)
Det skall bli gott!

Kommentera inlägget här :