En riktig jävla skit natt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Fy fan.. Hade den värsta natten ever..

Tror jag sovit 1 timma sammanlagt!!! Suttit upp med ett glas vatten i handen till slut.. Svettats.. Frusit och hostat non stop!!!

Jag var så trött i morse när Daniels kl började ringa då jag förstod att jag inte hade fått sovit nått alls.. Jag bara grät... Självklart vaknade Elina oxå..

Daniel fick gå upp och ta henne jag var inte i mänsklig skepnad... Jag somnade ÄNTLIGEN !!

Fick sova till strax efter kl 8..

Hörde inte ens när Daniel åkte och Elina hade ju som tur var somnat om!!! Skönt..

Jag var inte pigg men fick bita ihop och gå upp.. Tagit det löjligt lungt..

Drack varm röd saft... så jävla äckligt med så mycket socker.. är jag inte van vid...=(

Elina fick roa sig själv... hon är så duktig min älskade unge=)

Ringde iallafall vårdcentralen som skrev ut hostmedecin till mig!!!

Tack!!

Efter kl 17 skulle det finnas på apoteket så vi gick bort alla 3 då för att hämta ut det!!! Cocilliana!! tack!

 

Köpte även nässpray och sen gick vi bort till Tempo och handlade lite...

Behövde ha nått gott i soffan=)

Nu har jag precis tatt en klunk av den vidriga hostmedecinen och hoppas nu till gudarna att jag skall få sova!!!! Jag är så trött..

Varit på väg att somna flera gånger under dagen men alltid börjar hosta eller blivit störd!!!

Micke ringde förut och fick ju upplysa honom om hur läget är.. I värsta fall får han ju sjunga båda låtarna själv!!

Känns skönt att det inte går åt helvete om nu inte rösten håller!!!

Men får jag sovit nu i natt så tror jag att det skall gå!! Hoppas hoppas hoppas!!!

 

Kommentera inlägget här :