Jävla skitdag!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Hade lite förhoppningar på att vakna upp idag och må bättre...

Gud bedrog mig.. Fy fan... Förkylning från helvetet!!

Bara velat dö!!!

Mitt humör föll åt helvete där någonstanns på eftermiddagen då allt kändes för jävligt!!

Ont i huvudet av allt hostande!!

Snoret bara rinner ur mig!!

Kan ju säkert ha med pollenallergin att göra oxå.. Love it!!

Fick dock sovit till strax innan kl 9..

Tackar vi för.. Upp för frukost.. Magen kurrade rejält!!

Och redan halv 12 kurrade den igen..

Elina hade somnat för sin vila så jag åt upp resterna av gårdagens Moussaka och satte sen en kalops på spisen...

Hade ju dock inga lagerblad eller kryddpeppar hemma och inte kunde jag smaka av den då jag inte har varken luktsinne eller smaksinne kvar.. Kul!!

Jag la mig och tyckte synd om mig själv i soffan..

 

Behövde verkligen gå till affären..

Elinas vällingburk ekade men så oxå plånboken =( .. Glad man blir när ICA s bonuscheck trillar in:) 25:- gött!!!

Jag samlade kraft när Elina hade vaknat..

Vi tog kepsen på oss idag=)

Elina var ju så söt i sin keps så man ville bara äta upp henne..=)

 Vi tog på oss och gick ut.. Jag ville dö!!!

Svettig och grinig hostade jag mig igenom ett besök på Lidl för potatis handling och ett besök på Servett för välling, kryddpeppar och glass handling!!!

Hem och dö!!!

Daniel kom lägligt hem och fick ta hand om maten.. Jag kunde ju ändå inte smaka av det.. Tror det var gott!

Nu är jag nydushad.. Elina är nattad och jag vill bara dö!!! Fy fan!!!

Snälla snälla snälla jag måste vara bättre imorgon!!!!!!!!

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :