Käkat lunch!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja kl 8 i morse vaknade lillfia..

Dax att gå upp..

Började med dammsugning..

Sen var det frukost..

Kl 10 fick Elina sin gröt och oj silken aptit hon hade för en gång skull!

Gott att se.

Det var bums i säng efter det.

Vid 11 kom Linda hit.. Hon hjälpte mig med frågorna som Annika Sjöö skickat till mig så fick svarat på dom..

Sen fick Linda väcka Elina och ta på henne så kunde jag fixa mig det sista.. Strax innan 12 stack vi in till stan.. Hämtade upp Denise på centralen...

..och åkte ut till Lindholmen där pappa jobbar..

Mötte upp han och gick och käkade lunch:) gott !

Det blev kaffe och en liten glass efter det:)

Sen hem och Elina somnade så gott i bilen hem.. Hon sover fortfarande och jag har fått renskrivit svaren och skickat iväg före och efter bilder till Annika.. Skall bli spännande.. :)

usch!

Bra trött.. Vila lite sen är det träning kl 18.. Hade behövt laga mat oxå..

 

Kommentera inlägget här :