Kalas 1 och 2...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja då har man gjort det... sitter som ett utsketet päron i soffan helt död...
 
2 kalas... plus tumult med en sjuk mamma hela helgen.. jag är så trött.. ont i hela kroppen.. hela hjärnan säger TRÄNA men hela kroppen skriker VILA... 
 
fanns ingen ork till det idag...
 
skall ge er lite bilder på kalasen...
Igår hade vi kalas för familjen.. idag för vännerna...
 
Börjar med bilder från igår...=)
 
Denna fina fick Elina utav sin farmor.. kanon att ha varje år..=)
Älskade snuttan var så finklädd=)
Trött tjej redan innan kalaset...
Fikat och den fina tårtan som svärmor gjorde=)
Elinas tårtbit som jag gjorde till henne=)
Med moster Carolyn=)
Dax att få äta tårta ...=) helt plötsligt stod hon upp.. helt själv.. utan stöd.. länge...=)
GE MIG TÅRTAN!!!
Kladd kladd..
Hon satt bara och kladda med det=)
GOTT!!
Blev en dusch efter det=)
Och sen öppnade vi alla paket...=)
 
KALAS NR :2
 

ja och idag hade vi då andra kalaset.. här kommer lite bilder från det=)
 
Mammas fina prinsessa..=)
Mammas älskling!
favoriten i mitt liv=)
Sitta i vagnen är roligast=)
Älslingstjejen=)
TUT TUT!
kaka kaka kaka..=)
Grön tårta idag=)
Bus och lek med alla barnen=)
Söta William som blivit så stor=)
 
Ja gud.. Elina har fått så mycket fint.. och vi är så tacksamma för alla som kom och ville fira våran dotter med oss...
 
TACK!
 
 

Kommentera inlägget här :