Kvällens slut...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja då ligger man i sängen igen...

Elina har precis lagt sig i sin säng och jag tror allt hon somnat nu..

Att vi ställt om till sommartid har verkligen påverkat henne..

Idag på träningen så tränade ju Therese på nybörjarpasset och hennes kille åkte hem till Daniel med deras dotter så länge så Therese hakade på mig hem..

dom stannade en stund så vi satt och tjöta lite...

Dom väntar ju tillökning.. =) så jäkla kul..

så impad av att hon orkar och faktiskt tränar under sin graviditet... grymt gjort!!

Applåd till dig Therese=)

Annars idag så har vi varit rätt sega...

Elina har busat runt här hemma och hennes trötta mamma har försökt hänga på=)

blåa jeans får mina ögon att se blåa ut=)

busfia....

Min fina tatuering som nu är lite mörkare=)

kikar nu på tv.. skall borta bissingarna och snart sova..

imorgon skall jag till boxen på dan och se syrran köra 13:5.an.. fy fan.. den ser blodig ut...

efter det blir det besöka mammsen.. alldeles för längesedan nu.. på kvällen skall vi åka ut till huset för att gå igenom pris med ägaren.. då hänger pappa med för att kika ..=)

KUL!!! =)

 

Kommentera inlägget här :