Mammaträff!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag så var det dax för mig att hålla i mammaträffen!

Jag slog upp mina ögon kvart över 9 imorse..

Hjärtat sov fortfarande..

Härlig period hon är i nu.. Sover länge på morgonen.. :)

vi gick i allafall upp och åt frukost sen var det städning och bakning som gällde...

Elina ville inte sova middag tror hon kände på sig att nått var på gång så hon fick vara vaken..

Vi åt lite lunch.. Sen knallade vi bort till lekplatsen.. Var ju underbart väder..

Kl 13 kom dom andra mammorna..

Var kul att träffa alla igen!!

Så sjukt för vart jag än går nu springer jag på nån som nämner min viktresa... Som sett och hört.. Folk jag knappt känner kommer fram till mig:) sjukt kul!

Ja vi lekte ju lite där sen knallade vi hem till oss..

Fika, bus och lek..

Tigerkakan jag hade bakat..=)

Sötungarna=)

Jack, Estelle, Elina och liggandes på filten Erik=)

Elina är äldst.. sen kommer Erik som är en dag yngre än Elina bara..=) Sen är det Estelle som är född i början av Maj och Jack är minstingen som fyller år i Juni=)

Goa är dom allihopa.. mest liv i flickorna dock=)

 Strax efter fyra så begav dom sig hem..

Daniel kom strax där efter..

Elina fick mat sen lägga sig och sova ordentligt..

Fast kl 18 väckte jag henne ..

Nu sover hon igen och jag tänker ta en dusch och gå och lägga mig!

 

 

Kommentera inlägget här :