Matat katterna..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Tog en sjukt lång sovmorgon idag.

Men jag kan inte göra annat än skylla på våren...

Jag blir så sjukt trött..

Elina vaknade redan kl 6 i morse...

Hon fick välling och ny blöja och somnade om en timme..

Strax efter 7 fick hon komma in till mig..

Vid 9 fick hon lite gröt sen la jag henne igen och även fast min mage skrek mat orkade jag inte äta..

Jag la mig igen och låg och tittade på tv..

Vid 10 somnade jag och tjugo i 12 först vaknade vi..

Helt galet!!!!

Upp och äta...

Jag frukost och Elina lunch..

Träffade sen Marie en sväng..

Vi tog en fika och tjötade en del.. Mycket tankar ..

Efter det åkte Elina och jag upp till katterna..

Var bara Missi hemma..

 

Elina gosade med honom..

Tror dock inte han uppskattade det:)

passade på att posera lite framför spegeln.. men Elina var mer intresserad av mina solglasögon..=)

 

Efter det åkte vi och handlade snabbt.. Nu lagar jag mat som jag tänker äta efter träningen.. Elina sover lite och jag väntar på att Daniel skall komma hem.. Gött väder idag!!!

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :