Premiärbad...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
När jag slog upp mina ögon imorse strax efter kl 9 .. så blev jag först förvånad över att Elina fortfarande sov och så såg jag ett sms från Marie där hon fråga om jag ville följa med till vattenpalatset idag...
 
Jag nappade med en gång!
Hon hade dessutom en bra badring som Elina kunde få..=)
 
Jag fick även 2 bikinis av henne..=)
 
Grymt!
 
Vid 11 var vi där..
Elina fick badblöja och baddräkt på sig...
 
Så söt så man dog...
När vi väl kom ut till badet och klättrade i bassängen så dog hon typ av lycka.. haha.. så glad.. tyckte det var skitkul!
Så underbart att se!
 
Mammas älskling!vi var där en timma sen pausade vi och hon fick lite yougert och banan sen så gick vi in och duscha.. tyckte det räckte för idag då hon var trött...
 
hur hon nu kunde vara det.. haha.. 12,5 timme sömn är ju för lite uppenbarligen..
 
vi tog på oss och skulle åka och handla... blev lite ändrade planer då Elina toksomnade i bilen så fort jag åkte ut från parkeringen...
Fick åka runt en sväng och passade på att åka upp till klädhuset medans hon sov så jag kunde springa in och köpa tröjan till Daniel..
när jag kom tillbaka vaknade hon.. kanon.. så hon kunde följa med mig in och handla på Servett...
 
sen hem..
 
Nu softar jag i soffan medans Elina sover igen..
skall äta snart sen ladda för jobb ikväll=)

Kommentera inlägget här :