Sjuklingar!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja jag får väl bara motvilligt känna mig besegrad..

Stått emot känning i hals och haft hosta sen förra veckan men idag slog det till rejält..

Var ju kul när man hade mammaträff!!

Skämdes för mitt hostande och ville ju inte smitta dom andra..

När dessutom Elina hosta och snora...

Ja hon har ju varit konstant sjuk i snart 2 månader...

Så jäkla tröttsamt och jag har lite panik eftersom min röst skall vara på topp på Lördag!!

Sjunga på bröllop är ingen enkel sak!!

Det är superviktigt att det blir bra!!

Jag måste bli frisk!!!

Nu är det vila dessa sista dagar..

På Torsdag skall jag till Micke en sista gång och gå igenom låtarna en sista gång..

Vi har även fått förfrågan om att sjunga på ännu ett bröllop den 8 Juni.. Grymt kul!!!

Jag älskar känslan att leverera i sången!!! :)

blääää

Mammas söta korv..=)

Kommentera inlägget här :