Sjungt på Bröllop!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja idag var det dax...
jag vaknade med en viss klump i magen...
skulle min röst hålla..
gårdagens jobb satte sina spår... jag var sliten... 
men en god natts sömn helt själv hemma var väl behövligt.. börjar bli bortskämd med det där..
 
Daniel sov hos sin bror som bor granne med daniels föräldrar...
 
Elina sov ju hos daniels föräldrar...
 
Jag var uppe strax innan kl 10 i mors.e. började ,med en dusch för att rensa kroppen...
 
 
frukost och sminket på.. sen åka bort till kyrkan i Redbergsplatsen ...
jättefin kryka...
vi kollade ljudet och åkte sen snabbt hem och bytte om...
 
Sen tillbaka till kyrkan...
 
nervös var jag!!!
 
Men vi gjorde det!!!
Det gick!!!
 
 
                             
Bad Thomas som oxå var med i kören som var med på bröllopet att filma...
han råkade hålla för micen först bara men..
Jag tycker för att ha haft en sån skit förkylning så fixade jag det rätt hyfsat=)
Han filmade även andra låten men mitt minne på telefoenen la av mitt i.. så ingen ide att lägga upp den...
 
nu skall vi laga tacos... så nöjd med att dagen är gjord=)
 

Kommentera inlägget här :