Uttråkad!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag sitter uttråkad i soffan...

Elina sover och gjort sen halv 12...

Hon är ju mycket bättre lite hosta kvar..

Jag har ju fått det hon haft.. Inte direkt snorig men hostig.. Jag tackar ju gudarna för att jag inte blivit sämre..

Men jag skippar repet med bandet ikväll och även anhörighetsmötet då systrarna ändå inte kunde..

Jag måste vila rösten..

Varmt te med honung och färsk ingefära!!

Ja allt jag har planerat idag är en stor veckohandling!!

Får se hur pigg Elina är sen när hon vaknar så åker vi och gör det annars åker jag själv sen när Daniel kommer hem..

Elina i morse... oj så hon diggade till Petter`s musik..=)

Denna lilla tjej har ärvt sin mammas kärlek till musik=)

Igår kom hjärtat hem med dessa rosor till mig... 

Mitt uttryck va.."Jaha och vad fan har du gjort nu"

Men hans mamma var snabb på att kontra med att "Ibland kan man ge rosor utan anledning"

Nått fick mig att ana att det var hon som köpte rosorna ...=)

Höga tankar jag har om min älskling.. men seriöst.. han är lite av en handikappad pojke..=)

Men han var jävligt duktig på att köpa 4-års present till mig dock... 

älskar jackan!!!

 

Kommentera inlägget här :