Bläääää....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jävlar vad dålig jag blev igår kväll..

Febern skenade på mig och jag satt i soffan under filten och hade sån frossa så jag bara skakade..

Jag blir alltid lipig när jag mår så , så tårarna bara trilla på mig..

Orkade knappt gå och lägga mig.. Frös så jag skakade..

Tog en Alvedon och kröp ner långt under täcket med massa kläder på mig..

Slocknade som ett ljus men vaknade ju sen flera gånger under natten..

Var dyblöt av svett och frös sen åter igen..

Blev ju inget jobb för mig idag.. Fick pussat mina älsklingar hej då imorse och kröp ner igen..

Mådde så jäkla illa igår av febern så jag åt ju knappt nått..

Nu har jag äntligen fått i mig en halv tallrik gröt och ett ägg.. Druckit istället..

Nu har jag lagt mig i soffan.. Hinner kanske se en film innan jag måste hämta snuttan från dagis..

Febern verkar borta nu men känner mig inte helt okej.. :( fattar inte riktigt vad det är..

 

Kommentera inlägget här :