Lördagen!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Gud jag hinner verkligen aldrig blogga...

Jobbar jag inte så tränar jag, tar hand om Elina.. Gör hushållssysslor och sover så jag har varken tid eller ork men skall försöka kortfattat skriva ner lite om Lördagen!!

En sån jävla dag och kväll!!!

Helt underbar!!!

var ju vid boxen redan vid 11 då Daniel släppte av mig och körde då snabbt hem Elina till sin pappa.,.

halv 12 var det samling.. var kul att det kom så mycket folk.. vid 12 satck jag till min station och fick ju rigga om allt... satt sen där och väntade på första laget...

dom 4 första lagen kom rätt fort.. kul...

hade sen en liten paus och passade på att äta lite lunch...

var ju hällregn där mitt på dan oxå.. tur jag hade paraply...=)

halv 4 på dan var sista laget och då stack jag tillbaka till boxen... 

kl 16 skulle alla lag vara tillbaka...

Alla lagen.. =)

Var grymt synd att missa allting men tur att coach anders åkte runt och filmade lite=)

 
så jäkla kul att se...=)
ja vi åkte hem och fick fixat oss.. kvart i 18 plockade farbror fiffen upp oss här hemma och körde oss till boxen.. vi soundcheckade och satte oss sen och tog det lunch.. vid 19 kom resten av gänget.. gött.. det var mat och massa fest...

Jag och krille..=)

Det vinnande laget=) 

Bosson var där och uppträdde och efter honom uppträdde jag...

herre så kul.. folk ville bara höra mer.. och dom överröste mig med komplimanger.. kändes grymt kul.. jag tappade bort mig lite i texten.. och var lite nervöd men folk sket i det och tyckte jag var grym.. Härligt att höra för mig=)

ja shit.. efter 6 cider och ett glas bål var jag lagom.. vid halv 2 bestämde vi oss för att gå hem...

i regnet.. var som en dränkt katt...

men silken dag och kväll..!

Crossfit Lerum is das shit!

Kommentera inlägget här :