Dagen efter fest...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja inte e man häftig och pigg idag... även fast jag inte drack så väldans mycket igår så känns det.. somnade kl 2 och vaknade kl 9.. hmm.. 
barnfri men ja.. magen kurrade för mycket helt enkelt...
 
Kvällen igår blev lyckad.. syrran blev glad för presenterna.. som jag har hållt på.. samlat in pengar från nästan alla som kom på festen.. (dom var nästan 60 pers)... det blev ett presentkort på IKEA för över 10000:-
Galet..!
Sen fick ju syrran cyklen som hon önskade sig... 
som jag hade beställt.. och traskat hem med.. som jag har donat.. herregud.. jag var helt slut när presenterna hade överlämnats.. varit så helspänn så länge för att inte försäga mig och inte låta henne se cykeln och presenterna.. ja herregud...
var som en propp gick ur mig.. 
lipig och trött.. 
 
ja festen dog för mig då men kul att se alla andra festa.. haha.. 
 Vi uppträdde ju även med bandet med ett par låtar så det var väl inte konstgt att jag mådde som jag gjorde efteråt...
 
Visst jag stakade mig lite i ett par låtar men i det stora hela tror jag att det gick bra..=)
 
 
Hmm.. finurlig..=)
 
Ja jag är glad att festen ändå gick bra.. lokalen är städad och jag skall lämna nyckeln i morgon och få pengar tillbaka.. det är möte för förneingen här i morgon så då möter jag upp tanten som har hand om lokalen..
Glad att jag jobbar sent imorgon..
Helt slut...
skulle ju varit på Jul på Liseberg idag men lillskuttan var så jäkla dålig i magen förut idag så vi fick bara tatt buffe på Incontro med systrarna,, och pappa ...
mysigt det med...
Elina har ju sovit hos sin farmor och farfar i natt i deras nybyggda hus som dom håller på att flytta in i nu...
tror det är vällingen som spökar för henne.. för hon hann ju bara komma hem byta kläder sen åkte ju vi in till stan och hon gnällde ju som sjutton på väg in.. blev jätte ledsen när vi väl kom fram till restaurangen för vi stressade ju så för vi var ju8 självklart sena.. få märkte vi ju att hon hade bajsat.. och det var ju riktigt löst.. geggamoja.. byta på henne och nån minut senare var det dax igen.. lilla gumman.. så höll det på.. så vi åkte hem för blöjorna tog slut... 
nu håller vi tummarna på att det är över och att vi får en god natts sömn.. behöver jag för att orka jobba i morgon.. inventeringevecka som det är oxå.. fy fan.. på onsdag är det 12 timmars dag på jobbet...
tur Daniels mamma ställer upp och hämtar Elina på dagis...
 
 
 
mammas lilla sessa...
 
Nä.. nu är det dax att säga god natt till 1 advent...
och sova...

Kommentera inlägget här :