Ärenden...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag har vi tagit tag i en del saker..

Pratat med försäkringskassan och kollat upp hur länge jag kan vara hemma..

Blir nog att jag börjar jobba den 3 Juni och har sen Semester hela Juli och börjar jobba i Augusti igen och då får Daniel ta inskolningen..

Blir nog bra detta..

Åkte vid halv 12 och hämtade Therese och Novalie i Gråbo så åkte vi till boxen och pratade med dom då Therese skall köpa kort där nu:)

Efter det körde jag hem dom och åkte till jobbet och pratade med dom där om när jag börjar jobba igen...

 

Ja och sen åkte vi hem och lagade mat..

köttfärssås med fullkornspasta och sen kokt broccoli och kokt morot..=)

 

Nam Nam!

Nu kom Elinas farmor så vi skall umgås och mata änderna:)

Elina just nu=)

 

Kommentera inlägget här :